Стало відомо, який nail-бренд став переможцем конкурсу «Вибір року 2020»

Вибір року 2020
15 грудня відбулося оголошення переможців міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року 2020». Ця престижна бізнес-подія проходить в Україні щорічно, починаючи з 2001 року.

За час існування проекту медаль «Вибір року» отримали понад 500 брендів у різних категоріях. Це найпрестижніша премія на ринку товарів і послуг в Україні, адже обізнаність про неї серед споживачів досягає 87%. За даними різних досліджень від 24% до 40% споживачів без коливань виберуть товар, відзначений медаллю «Вибір року».

Кількість категорій і номінацій щороку збільшується, що свідчить про зміни споживчих вподобань на ринку товарів і послуг. Турбулентний в усіх відношеннях 2020 рік не став винятком. У цьому році вперше була представлена ​​номінація «Гель-лаки та засоби для манікюру», переможцем в якій став міжнародний бренд Kodi Professional.

«Ринок матеріалів нігтьової індустрії стрімко розвивається і викликає небувалий інтерес у покупців – це вагомий аргумент на користь дослідження споживчих вподобань у цій категорії. Часто покупцям важко вибрати продукт через різноманіття пропозицій на ринку, і головне завдання конкурсу — визначення найкращих брендів і продуктів. Ми раді, що популярність премії з кожним роком зростає і допомагає визначати лідерів ринку. Перемога в премії – це не лише визнання високої якості продукції серед споживачів і експертного співтовариства, але також підтвердження правильно обраної стратегії розвитку для брендів», — коментує Олена Грабельнікова, керуючий менеджер міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року».

Найкращий бренд визначається на основі всеукраїнського комплексного дослідження, яке щорічно проводиться міжнародною маркетинговою компанією IPSOS і включає вивчення споживчих вподобань за допомогою анкетування, думку експертної ради та оцінку високого журі, компетентну експертизу рекламних агентств і опитування оргкомітету. Така методика забезпечує глибоку, комплексну, об'єктивну систему оцінки.

Читайте также
Топ-20 идей маникюра на Новый год
Топ-20 идей маникюра на Новый год
Зимние тренды маникюра 2020-2021
Зимние тренды маникюра 2020-2021

«Для нас ця нагорода — велика честь! Ми дуже цінуємо надану нам довіру, адже Kodi Professional вже 15 років створює продукти, які піклуються про жінок у багатьох країнах світу і допомагають їм підтримувати свою красу. Ця перемога є підтвердженням того, що ми рухаємося в правильному напрямку. Коли мова заходить про продукцію для нігтьової індустрії, нестачі у виборі немає, а з урахуванням нових технологій і мінливих тенденцій завжди цікаво спостерігати за уподобаннями покупців. Ми дуже раді, що споживачі оцінили високу якість нашої продукції і присвоїли бренду «Статус №1». 2020 рік став знаковим для компанії — було випущено рекордну кількість нових продуктів в категорії «Гель-лаки та засоби для манікюру». Але насправді ми тільки починаємо набирати обертів», — коментує Олена Григорович, проектний менеджер бренду Kodi Professional.

Kodi Professional — міжнародний бренд професійних матеріалів для майстрів індустрії краси.  Компанія пропонує продукцію за кількома напрямками: нігтьова естетика, моделювання брів, нарощування вій, візаж, перманентний макіяж. Продукція бренду представлена ​​в таких країнах, як Німеччина, Іспанія, Кіпр, Казахстан, Грузія, Латвія, Литва, Італія, Швеція, Туреччина, Ізраїль, ОАЕ та інших.

The Hardkiss
Предыдущий материал
The Hardkiss, Юрий Горбунов, Alyosha на благотворительном вечере Manus Dei
Зірки в Карпатах
Следующий материал
Як українські зірки зустріли Різдво
Новости партнеров