За час існування проекту медаль «Вибір року» отримали понад 500 брендів у різних категоріях. Це найпрестижніша премія на ринку товарів і послуг в Україні, адже обізнаність про неї серед споживачів досягає 87%. За даними різних досліджень від 24% до 40% споживачів без коливань виберуть товар, відзначений медаллю «Вибір року».
Кількість категорій і номінацій щороку збільшується, що свідчить про зміни споживчих вподобань на ринку товарів і послуг. Турбулентний в усіх відношеннях 2020 рік не став винятком. У цьому році вперше була представлена номінація «Гель-лаки та засоби для манікюру», переможцем в якій став міжнародний бренд Kodi Professional.
«Ринок матеріалів нігтьової індустрії стрімко розвивається і викликає небувалий інтерес у покупців – це вагомий аргумент на користь дослідження споживчих вподобань у цій категорії. Часто покупцям важко вибрати продукт через різноманіття пропозицій на ринку, і головне завдання конкурсу — визначення найкращих брендів і продуктів. Ми раді, що популярність премії з кожним роком зростає і допомагає визначати лідерів ринку. Перемога в премії – це не лише визнання високої якості продукції серед споживачів і експертного співтовариства, але також підтвердження правильно обраної стратегії розвитку для брендів», — коментує Олена Грабельнікова, керуючий менеджер міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року».
Найкращий бренд визначається на основі всеукраїнського комплексного дослідження, яке щорічно проводиться міжнародною маркетинговою компанією IPSOS і включає вивчення споживчих вподобань за допомогою анкетування, думку експертної ради та оцінку високого журі, компетентну експертизу рекламних агентств і опитування оргкомітету. Така методика забезпечує глибоку, комплексну, об'єктивну систему оцінки.
«Для нас ця нагорода — велика честь! Ми дуже цінуємо надану нам довіру, адже Kodi Professional вже 15 років створює продукти, які піклуються про жінок у багатьох країнах світу і допомагають їм підтримувати свою красу. Ця перемога є підтвердженням того, що ми рухаємося в правильному напрямку. Коли мова заходить про продукцію для нігтьової індустрії, нестачі у виборі немає, а з урахуванням нових технологій і мінливих тенденцій завжди цікаво спостерігати за уподобаннями покупців. Ми дуже раді, що споживачі оцінили високу якість нашої продукції і присвоїли бренду «Статус №1». 2020 рік став знаковим для компанії — було випущено рекордну кількість нових продуктів в категорії «Гель-лаки та засоби для манікюру». Але насправді ми тільки починаємо набирати обертів», — коментує Олена Григорович, проектний менеджер бренду Kodi Professional.
Kodi Professional — міжнародний бренд професійних матеріалів для майстрів індустрії краси. Компанія пропонує продукцію за кількома напрямками: нігтьова естетика, моделювання брів, нарощування вій, візаж, перманентний макіяж. Продукція бренду представлена в таких країнах, як Німеччина, Іспанія, Кіпр, Казахстан, Грузія, Латвія, Литва, Італія, Швеція, Туреччина, Ізраїль, ОАЕ та інших.